Kontakt oss i kontortiden på
tlf 61 36 75 50 (kl 08.30 - 15.00)
Feilmelding utenom kontortid
(vakt-telefon): 930 36 450 / 976 89 033
Har straumen gått heime hos deg?
Straumbrot kan skuldast feil i straumnettet eller vere ein del av planlagde utkoplingar i samband med vedlikehald eller oppgradering.
Planlagde utkoplingar
blir varsla på SMS, og du finn òg informasjon i vårt avbrotkart.
Sjekk kartet før du ringer feilmeldinga.
Sjekkliste før du ringer:
Da er det mest sannsynleg ein feil på nettet, ta kontakt med Vang Energiverk
Før du tek kontakt med oss, kan du sjå over desse punkta:
-
Kontroller hovudsikringar og jordfeilbrytar – sjå om dei er heile og kopla inn.
-
Kontroller inntakssikringane – desse sit vanlegvis der kabelen eller luftleidningen kjem inn i huset.
-
Sjekk lysdioda på strømmålaren – denne viser status på strømbrytaren.
Trykk på lenka under for å sjå kva lampeindikatoren tyder.
Dersom noko av dette har kopla ut, tyder det på ein intern feil i ditt elektriske anlegg, og du må kontakte ein autorisert elektroinstallatør for hjelp.